Eftermarknad hos Häggströms
Vi ser till att stödja er även efter projektens avslutning, vilket inkluderar garantiarbete och mindre beställningar som kan uppstå. Vårt eftermarknadsteam består av dedikerade problemlösare som alltid står redo att assistera våra kunder vid eventuella problem. Teamet ansvarar för att hantera felrapporter, delta i garantibesiktningar och adressera de punkter som identifieras under dessa.
Effektiv och problemfri process
Vårt team engagerar sig tidigt, innan projektens överlämning, deltar i besiktningar och olika genomgångar för att säkerställa en fullständig förståelse för projektet. Detta förbereder dem på att kunna möta era specifika behov och säkerställer att de har all nödvändig information från vår byggledning för att samarbetet ska flyta på utan hinder.
Ni tilldelas en dedikerad kontaktperson hos oss som ni alltid kan vända er till, oavsett om det gäller enkla frågor eller mer komplexa ärenden som garantifrågor, servicebesök eller besiktningar. Vi hanterar alla aspekter av ärendet och ser till att även underentreprenörer uppfyller sina åtaganden, så att ni som kund får en enhetlig och enkel kontaktväg.